piątek, 7 marca 2014

Jeszcze o winach z aktualnej oferty Biedronki


Dziś, po przerwie, powracam do omawiania hiszpańskiej oferty Biedronki, z którą, w kilka tygodni po premierze, wszyscy wydają się już oswojeni, zatem zbiorczo i w telegraficznym skrócie wymienię trzy butelki, których degustację łączy charakterystyczne następstwo wydarzeń: kupione – wypite – (szybko) zapomniane.   


Uvaris Rioja 2012

Riojy nie mogło oczywiście w ofercie hiszpańskiej zabraknąć, ta jest jednak bez pazura. W cenie 12,99 zł jest to jednak propozycja warta zaakceptowania.



Sensus Cabernet Sauvignon 2012

Prosty i smaczny, lekki i świeży kastylijski cabernet. To bezpretensjonalne wino za 14,99 zł jest jednym z przyjemniejszych w tej ofercie.


O3 Red Selection 2012


Kupaż cabernet sauvignon, syrah i tempranillo. Jedna z tych etykiet, które przyciągają wzrok klienta zatrzymującego się w Biedronce przed półkami z winem. Atrakcyjna butelka O3 zapowiada więcej niż to wino ma w rzeczywistości do zaoferowania, więc jeśli wierzyć wynikom badania przeprowadzonego przez portal Do trzech Dych (http://dotrzechdych.pl/wino-kupujemy-oczami-czy-etykieta-wina-wplywa-na-wybor/), mówiącym, że 21% klientów wybiera te wina, których etykiety im się spodobają, to pewna część nabywców O3 zapewne poczuła/poczuje rozczarowanie. Od początku do końca na plan pierwszy wysuwa się tu alkohol, pod nim mamy gorzkawy owoc. Najdroższe w omawianym zestawie (17,99 zł) i chyba najmniej godne polecenia, co jednak nie oznacza, że trzeba się tego wina wystrzegać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz