czwartek, 30 stycznia 2014

Vega Rioja




Wina z Rioja, najpopularniejszej i najlepiej w Polsce znanej hiszpańskiej apelacji, stanowią żelazny punkt oferty handlowej naszych marketów i dyskontów. Po omówieniu już jakiś czas temu win Rioja z Żabki (Faustino Rivero Ulecia Rioja Yellow Label Crianza 2009: http://instytutanatomiiwina.blogspot.com/2013/12/blog-post_23.html), Biedronki (Montebuena Rioja 2012: http://instytutanatomiiwina.blogspot.com/2013/12/blog-post.html) i Lidla (Cepa Lebrel Rioja Joven 2012: http://instytutanatomiiwina.blogspot.com/2014/01/cepa-lebrel-rioja-joven-2012.html), czas na butelkę z Tesco (12,99 zł).   

Winiarska oferta Tesco daleko odstaje od tego, co na półkach z winem oferują nam Biedronka czy Lidl. Nie wydaje się zresztą, żeby miało się to zmienić w najbliższym czasie. Także Rioja z Tesco prezentuje się skromnie na tle konkurentów. Owoc jest dosyć świeży, ale samo wino jest płaskie i dosyć rozwodnione. Jak na Rioję za mało w nim treści i koncentracji. Jeśli miałbym stworzyć subiektywne zestawienie marketowych win Rioja, prezentowałoby się ono chyba następująco: 
1. Montebuena Rioja 2012 (Biedronka)
2. Faustino Rivero Ulecia Rioja Yellow Label Crianza 2009 (Żabka) 
3. Cepa Lebrel Rioja Joven 2012 (Lidl) 
4. Vega Rioja (Tesco)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz