Dziś, po przerwie, powracam do omawiania hiszpańskiej oferty
Biedronki, z którą, w kilka tygodni po premierze, wszyscy wydają się już
oswojeni, zatem zbiorczo i w telegraficznym skrócie wymienię trzy butelki,
których degustację łączy charakterystyczne następstwo wydarzeń: kupione –
wypite – (szybko) zapomniane.
Uvaris Rioja 2012
Riojy nie
mogło oczywiście w ofercie hiszpańskiej zabraknąć, ta jest jednak bez pazura. W
cenie 12,99 zł jest to jednak propozycja warta zaakceptowania.
Sensus
Cabernet Sauvignon 2012
Prosty i smaczny, lekki i świeży kastylijski cabernet. To
bezpretensjonalne wino za 14,99 zł jest jednym z przyjemniejszych w tej ofercie.
O3 Red Selection 2012
Kupaż cabernet sauvignon, syrah i tempranillo. Jedna z tych
etykiet, które przyciągają wzrok klienta zatrzymującego się w Biedronce przed
półkami z winem. Atrakcyjna butelka O3 zapowiada więcej niż to wino ma w
rzeczywistości do zaoferowania, więc jeśli wierzyć wynikom badania
przeprowadzonego przez portal Do trzech Dych (http://dotrzechdych.pl/wino-kupujemy-oczami-czy-etykieta-wina-wplywa-na-wybor/),
mówiącym, że 21% klientów wybiera te wina, których etykiety im się spodobają,
to pewna część nabywców O3 zapewne poczuła/poczuje rozczarowanie. Od początku
do końca na plan pierwszy wysuwa się tu alkohol, pod nim mamy gorzkawy owoc.
Najdroższe w omawianym zestawie (17,99 zł) i chyba najmniej godne polecenia, co
jednak nie oznacza, że trzeba się tego wina wystrzegać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz