Wina z Rioja, najpopularniejszej i najlepiej w Polsce znanej
hiszpańskiej apelacji, stanowią żelazny punkt oferty handlowej naszych marketów
i dyskontów. Po omówieniu już jakiś czas temu win Rioja z Żabki (Faustino
Rivero Ulecia Rioja Yellow Label Crianza 2009:
http://instytutanatomiiwina.blogspot.com/2013/12/blog-post_23.html), Biedronki
(Montebuena Rioja 2012:
http://instytutanatomiiwina.blogspot.com/2013/12/blog-post.html) i Lidla (Cepa
Lebrel Rioja Joven 2012: http://instytutanatomiiwina.blogspot.com/2014/01/cepa-lebrel-rioja-joven-2012.html),
czas na butelkę z Tesco (12,99 zł).
Winiarska oferta Tesco daleko odstaje od tego, co na półkach
z winem oferują nam Biedronka czy Lidl. Nie wydaje się zresztą, żeby miało się
to zmienić w najbliższym czasie. Także Rioja z Tesco prezentuje się skromnie na
tle konkurentów. Owoc jest dosyć świeży, ale samo wino jest płaskie i dosyć
rozwodnione. Jak na Rioję za mało w nim treści i koncentracji. Jeśli miałbym
stworzyć subiektywne zestawienie marketowych win Rioja, prezentowałoby się ono
chyba następująco:
1. Montebuena Rioja 2012 (Biedronka)
2. Faustino Rivero Ulecia
Rioja Yellow Label Crianza 2009 (Żabka)
3. Cepa Lebrel Rioja Joven 2012 (Lidl)
4. Vega
Rioja (Tesco)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz